FAQ - najczęstsze pytania

• Wybrałem/am płatność przelewem bankowym/tradycyjnym. Na jakie dane powinienem/am przelać środki?

Poprawne dane do przelewu to:

Firma: ESTRO sp. z o.o.
Numer konta do wpłat: 84 1020 1127 0000 1402 0376 3448
Tytuł przelewu: Imię/ Nazwisko zamawiającego i numer zamówienia
Nasz bank: Bank Polski SA

• Wybrałem/am płatność przelewem bankowym/tradycyjnymi i nie jestem pewien/pewna, czy środki bezpiecznie do nas dotarły.

Jeśli nie jesteś pewien, czy Twój przelew został już zaksięgowany, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta pod adresem e-mail: info@estro.pl lub telefonicznie: +48 786 203 207 aby uzyskać niezbędne informacje.

Aby przyspieszyć realizację zamówienia złożonego w ten sposób, rekomendujemy przesłanie potwierdzenia polecenia przelewu — w ten sposób nie będziesz musiał/a czekać na przetworzenie płatności, a paczka zostanie nadana jeszcze tego samego dnia (jeśli uzyskamy taką informację do godziny 12:00).

• Chciałbym/abym dokonać zwrotu produktu. Jak mogę to zrobić?

Aby szybko zrealizować Twój zwrot, sprawdź warunki i niezbędne informacje dotyczące polityki zwrotów, które znajdziesz pod 🔗tym adresem. Znajdziesz tam formularz zwrotu, który należy wypełnić na podstawie instrukcji.

• Chciałbym/abym kupić produkt, ale nie mam pewności, czy wybrany rozmiar będzie dla mnie odpowiedni.

Jeśli masz wątpliwości dotyczące rozmiaru obuwia, wymiarów akcesoriów lub odzieży, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, który pozostaje dla Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00. Zweryfikujemy interesujące Cię wymiary lub prześlemy dodatkowe zdjęcia produktów. 

Najłatwiej skontaktować się z nami poprzez adres e-mail: info@estro.pl lub kontaktowym numerem telefonu: +48 786 203 207. Możesz również napisać do nas w wiadomości prywatnej za pośrednictwem mediów społecznościowych, na Instagramie pod adresem: @estro.pl lub za pośrednictwem serwisu Facebook: @EstroPoland.

Kierując swoje zapytanie, nie zapomnij poinformować nas, który model Cię zainteresował, podając adres URL produktu, kod ER lub jego pełną nazwę, które znajdziesz na karcie produktu.

• Zainteresował mnie jeden z produktów, ale chciałabym go obejrzeć przed zakupem.

Niestety, obecnie nie posiadamy sklepów stacjonarnych na terytorium Polski. Możesz jednak poprosić nas o przesłanie dodatkowych zdjęć lub zamówić produkt i skorzystać z opcji zwrotu towaru.

• Czy mogę wymienić produkt?

Tak, oferujemy możliwość szybkiej wymiany tego samego produktu na inny rozmiar. Na wymianę produktu masz 7 dni. Szczegóły znajdziesz w zakładce Zwroty i wymiana.